reklama

Prvý raz

Tak a je to tu môj prvý článok na blogu. Mal som pripravený taký krátky cestopis o Slovinsku presnejšie o Julských Alpách ,ale ako tak klopkám do klávesnice a počúvam peknú hudbu na rádiu Twist napadlo ma kedy veru kedy som sa stretol prvý krát z klávesnicou. A tak začína cesta do hlbín pamäte ktorá sa pokúsi pospájať tie drobné záblesky minulosti do jedného obrazu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Moje prvé stretnutie nebolo pri počítači alebo inom elektronickom zázraku ,ale na staručkom mechanickom písacom stroji značky onsul tak som ho volal lebo mu názve chýbalo jedno písmenko C , ale to som dozvedel až neskôr a veru neviem kde. Spomínam na nesmelé ťukanie jedným prstom potom dvomi a nakoniec všetkými desiatimi nie žeby som ovládal strojopis to asi ani dnes . Proste som naraz udrel všetkými prstami na klávesy a tie chudiatka asi nepochopili moju revolučnú snahu a zasekli sa a páska pretrhla a ja som bežal rýchlo preč od stroja aby mi na to neprišli.Druhé moje stretnutie bolo osudové ak sa to tak dá nazvať. Stretol som ju na stole strednej školy a bola súčasťou môjho prvého kontaktu tretieho druhu z osobným počítačom z názvom PMD 85 ach jo to bolo trápenie desať minút práce a potom chladenie zdroja ktorý sa asi zo žiarlivosti na to nesmelé ťukanie prvých príkazov v basicu prehrieval.Nasledovala prvá samostatná klávesnica napojená na 386 a odvtedy sa už veľa nezmenilo ak tak len farba pribudli nové klávesy ktoré využijem raz za uhorský rok .Snažím sa spomenúť aj na prvé písmenko vyťukané ,ale to je na mňa priveľa tak len hádam .Bolo to možno A možno J ako prvé písmeno môjho mena, alebo len tak náhodne ťuknutie. No čo nemusím vedieť všetko Tak tie Julské Alpy asi nabudúce

Ján Kmeť

Ján Kmeť

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

35 ročný muž (veľké dieťa) ktorý už neberie veci tak vážne Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu